piątek, 28 czerwca 2013

keep calm and...

Keep Calm and DANCE FOREVER Poster

3 komentarze:

  1. hej.... widzę, że ktoś również prowadzi blog o tańcu
    yey!! nie jestem sama ! też prowaszę bloga o tańcu, ale dopiero zaczęłam zapraszam również do mnie :
    http://taniec-mym-marzeniem.blogspot.com/
    P.S. proszę o komentowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na swoim blogu opisałam wywiad z instruktorką tańca breakdance.. Zapraszam do mnie: lesnaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny czy zamknęłyście już bloga? Błagam nie! Mam nadzieję, że wznowicie bloga. Jeśli czytacie ten komentarz, to ja też jestem z Poznania i tańczę. Czy ty Zosiu nadal tańczysz w Afera Hit?? Jeśli tak to mam nadzieję, że się spotkamy na Mosinie :) Jeśli możecie to odpowiedzcie na moje pytania!

    OdpowiedzUsuń